9april

Har suttit vid datan sen kl11 imorse och mm jag börjar känna mig rätt uttråkad.


Visste du ...

att jag vill – upptäcka mitt favoritband.
att min senaste kyss – var den sista för en lång tid framöver.
att jag pratar – som de flesta andra i pargas.
att jag inte gillar – att mina föräldrar är så himla stränga med allting.
att min första riktiga kyss – minns jag inte längre.
att jag avskyr när folk snackar – skit om andra.
att kärlek är – nånting som ord inte kan beskriva.
att jag gillar – indiemusik.
att jag alltid kommer att – vara svag för snygga, charmiga musikanter.
att sist jag grät var – rätt nyligen.
att min mobiltelefon är - .. svart?
att när jag vaknar på morgonen – ser jag ut som ett missfoster.
att innan jag går och lägger mig – tänker jag på saker jag vill att ska hända.
att idag är jag – flunssig och orkeslös.
att jag just nu tänker på – om jag borde äta nåt eller inte.
att i kväll ska jag – bara ta det lugnt .
att i morgon kommer jag – befinna mig i PIUG hela dan, två showföreställningar!
att jag hoppas – på att en livsförändring sker snart.
att jag verkligen vill – till West coast riot, Ruisrock och Muse 19e juli!!



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback