beslutsångest!!1

Okej, here's the truth: tänkte redan på sommaren att jag bara går ett år i gymnasiet, för att fundera så jag sedan hoppar av och börjar nån yrkesskola.

Men började tänka nu att jag vet inte ens om jag orkar med detta år + börjar skolan med en massa 95or sen? Så ja, jag funderar starkt på att hoppa av nu... valet är mellan turism och datanom? Turism lättare då det är i Pargas, men det bara det, jag tänkte inte på det på nian. Datanom hade jag ändå som andraval.... agghhgahghgh jag blir galen. hjälp?


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: eanetadfbwerg

nå du joinar el

2010-08-18 @ 21:49:06
Postat av: Linnéa

Turism! De e enkelt å rolit :DD Men de sku ju löna sej att byta så snabbt som möjlit. Inom nästa vecka senast.

2010-08-19 @ 16:14:53
URL: http://lzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback