For there's no blue Monday in your Sunday clothes!

Ganska typisk söndag, har legat i pyjamas och lyssnat på musik hela dagen, druckit glögg, trixat lite med datorn och sånt. Fast.... känner både saknad, lycka och ångest på samma gång, vet inte riktigt vad jag borde göra.

Nå, veckoslutet har varit bra iallafall, somsagt gymnasiefest med filmtema på fredagen, på lördag julmiddag och julfirande (eftersom vi är borta över julafton). Klapputdelning blev det också, fick Logitech-högtalare och en ny handväska (+pengar och annat smått) vilket var precis vad jag önskade mig så det är fint. 

Tror det lönar sig att sova nu, men först ska jag se klart Törnrosa.




Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback