puhelin hyvästi suomi

Hei, olen päättänyt että kirjoitan yks blogi-inläggi suomeksi (Suomen itsenäisyyspäivän kunniaksi). Mut olen erittäin huono suomen kielestä, niin saatte nauraa.

No, tämä viikonloppu olen ollut Turussa, Bobon luona ja olen tutustunut uusia, mahtavia ihmisiä. Me olemme dokannut, tanssinut ja katsonut elokuvia (Mirrors ja the Amityville Horror ovat tosi hyvät kauhu-elokuvat!) Tämä yö me valvomme melkein koko yö, mä nukuin yksi tunti ja sitten otin bussi kotiin klo 10:15. jännä.

Muuten, mietin mennä Närpiöön tämä perjantai/lauantai, toivottavasti se tulee olemaan.
Mut nyt menen ulos Lottan kanssa ja sit menen nukkumaan alkuillasta. heippahei.

(Tosi hyvä teksti, tiedän. Minun suomeaopettajani olisi ylpeä minusta.)

perus sunnuntai-ilta?


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: lotta

oi miten voit kirjoittaa noin hyvin suomenkielellä? :o mutta joo hei että nähdään kohta ;)

2010-12-06 @ 17:50:15
URL: http://ellisite.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha det var ganska bra skrivet ju :DDD

2010-12-07 @ 21:24:05
URL: http://asdfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback