02:17

Sitter här och dricker te, lyssnar på musik sömnlös som alltid.

Började tänka på att jag hinner ju ingenting, till och med ett veckolsut är för lite för att jag ska hinna vara med alla jag vill och att tiden ska räcka till. Böt skola för jag ville ha en omstart, en ny chans. Visst fick jag den, men håller ju på att förlora allt annat. Som det sägs, man uppskattar inte vad man har förrän det är borta. Vill kunna klona mig, resa i tiden eller vadsomhelst. saknar för många. vill inte välja. kan inte välja.

Tröttheten ger aldrig med sig. Fumlar runt genom livet och märker knappt att dagarna går. allting flyter ihop till stort suddigt kaos. behöver sluta ett tag. vill kunna klara av det jag själv utsatt mig för, för det är ju mitt ansvar och ingen annans. men jag kan inte. vill inte vara den här personen, hon som kravlar runt i sin dimmiga, osäkra värld till liv.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback