en såndär award.

Jag har fått en award utav Lina och Lotta

Du som får en award ska kopiera den till din blogg och länka till personen du fick den av, berätta sju saker om dig själv som du aldrig skrivit i bloggen och välja ut sju andra bloggare du vill ge awarden till!

1
Jag rostar alltid allt bröd, orostat är blä.
2 Jag gillar pardans. (balen idag var kul!)
3 Jag brukar nästan jämt drömma att jag är i ett badhus eller vid en pool. Eller att jag blir jagad av elefanter(!)
4 Jag gillar krigs- och skräckfilmer.
5 Hälften av min tid vid datorn går till att läsa finfina bloggar med vackra texter/fotografier. Ex 1 2 3 + en massa tumblr-bloggar ofc.
6 Jag har lite dåligt samvete för jag umgås nästan bara med killar nuförtiden, istället för mina tjejkompisar. Är inte så tjejig längre heller, då jag börjat gilla öl, lyssnar på punk/ska, röker rullat och utbrister långa rader av svordomar.
7 Jag har ett litet häfte där jag skrivit ner en massa olika framtidsdrömmar, skriver kanske hit dem nångång (:

Ger award till alla som inte fått än ^^

tackåhej



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback