för mycket att göra!!1

hejhejejejejejejj
snabb resumé;

Tisdag;
Kollade in Axxell i Ekenäs med Heddi då som sagt. Vi fick vara med på lektioner och lära oss om bl.a. rehabilitering, blodomloppet och hur man handskas med en förlamad. Några simpla exempel på vad de studerar alltså. Sedan på eftermiddagen gick vi på stan lite och var till Heddis fammo på kaffe(:

och nu översvämmas man förstås med frågor huruvida jag ska söka till skolan eller inte.. men vågar bara inte bestämma mig. ännu. Men det lutar nog åt ja-hållet för det var nog riktigt trevligt där.

Onsdag:
Showbandövning, vi övade in 80-talslåtarna :--))
efteråt var jag med Sebbe och yrade runt lite.

Idag:
Helt chill skoldag, såg på film och fick godis av ABIna!
ska snart på musikkännedom följt av bandövning (igen), missar Jossans pizzakväll men ja livet är hårt :(



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Sanny

Du har en award att hämta från min blogg :)

2010-02-18 @ 16:24:42
URL: http://ssannyd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback