fridaynight

Eyy ensam hemma med Lenny Kravitz på högsta volym, ultim8 ch1llness yo.
Har nåt fel btw och nyser hela tiden + är underligt styv i ryggen (sover/sitter dåligt antagligen).

Nåja men det är ganska roligt att drömma att man sover och drömmer, om nån vet vad jag menar? :DD Iallafall så i drömmens dröm så föll jag ur sängen och började asgarva vilket jag började på riktigt också.. mamma kom in i rummet och undrar om nåt e fel då jag skrattar i sömnen haha.
(okej det där blev bara råddigt)

Nåja sitter hemma ikväll probably om jag inte drar till Sabbe eller nån ^^

"mindre sås och mera pärun!!1"

lol. hejdå.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback