äntligen!!1

Har försökt slippa in på blogg.se hela dagen, men det har bara kommit error..
Nåja, igår var öh.. skitkul :D supa med random 20-åringar (y) dom va helt roliga sen när vi började prata med dem :D men om man som jag har väldigt jobbiga föräldrar, så var jag tvungen att fara hem redan med 00:30-bussen. Haha var en sekund ifrån att missa den!! men det som var synd är att jag tydligen for alltför tidigt och missade det roligaste ;( nåja kommer fler fester och tillfällen.

Idag på morgonen mådde jag piss förövrigt, men blev lite bättre efter några timmar. Så for jag på en timmes showövn och efter det har jag bara suttit hemma och kollat tv.
Nuu får jag bråttom till Lottas filmkväll så c ya later.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback