direkt ur hjärnan

så jävla jobbigt
krig
fan
akilles.är.cool
haha idiot
förvirrande
underlig
cepecepepe
jag-tror-jag-dör
hhmmmhmm
frukt
sallad
för mycket grädde
nomomnonm
no-life
låt mig förklara

BONK BONK
punkk
konstigt.liv.
glo glo men tapp int ögonen bara


Så ser det ut om jag bara skriver nånting utan att tänka..
Om ni fatta haha :D?

anyways, gonatt!
(haha värdelöst inlägg)

Gör ni likadant! kul att veta va folk har på hjärnan.:D


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: lina

Hehehe, skriver jag utan att tänka blir det halv mening, en mining 2 meningar tre och en halv en halv igen tre ord osvosv och sedan skulle det var ahudra punkter hehehehe nice ur hjrnan iallafall.

nu blev jag sugeb på fruktsallad

2010-01-27 @ 07:53:47
URL: http://saltvatten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback