thursday

Hejjejj idag var vi på studiebesök i Åbo; sjömansskolan, Lilla Hanken och Åbo Svenska Teater.
Hann med lite snabbshopping på "matrasten" också, yey så var man pank igen ):

och hahahh, imorse var jag så stressad och yrvaken och vafan så jag råkade på nått sätt spräcka en yoghurtburk så det strittade yoghurt över hela kylskåpet, hmm? Nåja hamnade ju torka upp allt så fick ännu mer bråttom, men hann nog i tid till skolan och bussen haha..

och igår när mor min skulle köra mig till skolan körde hon i diket lololol :D men hon ringde efter hjälp och jag fick skjuts med min granne ^^ har alltså nån tendens att ha otur på morgnar? sätn.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback