hej rubrik

Blöö snuva och halsont.. hur kan man bli förkyld mitt i sommarn??

Men borgbacken i onsdags var niice, jag våga våga endå åka i sånt jag aldrig skulle vågat förut! Vi mötte upp en Daniel också och han var med oss i stort sett hela dan. han var trevlig :)

Gårdagen tillbringades med Janina och Lennarthhh och vi blev stannade av snuten vid ett tillfälle haha. Visste ni att man får köra högst 4 varv runt malmen (eller byn som polisen så fint uttryckte det), annars blir det böter? visste inte jag iaf haha :D

Nå, idag har jag lyckats sova till kl15 igen, duktigt. får se vad jag hittar påå?
Sanny ikväll probably :D


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback