hej

Ett jävla håll-i-gång veckoslut är vad jag haft, tackolov för söndag säger jag bara..
Fredagen hos Aleksi var helt niice, pa pa l'americano igen och vi skuttade runt så benen bara värkte dagen efter. Efter festen var jag med några ppl till kämppän och satt där tills vi blev hungriga, så nångång på morgonen var vi med Elin till McDonalds, åt oss mätta och sen hem och sova.

Igår, lördag spelade bl.a. Heartbreak Stereo och Born to Lose i centris så satt där hela kvällen, riktigt bra var dom :) Efteråt var det fest hos Kalle så gick dit fast man hellre skulle lägga sig ner och sova.. Men väl där hade vi helt roligt, skönt också att träffa och prata med mänskor man inte sett på en tid :)

PS. en låt jag har haft i huvvet hela veckoslutet;

The Subways - Rock&Roll Queen


PPS. 16 imorgon!!



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback