oojee

Är för trött för att skriva nånting vettigt egentligen.. Men lördag var det fest hos Linnéa, haha har inte mycket att kommentera :D men nångång mot morgonen hade jag tydligen förflyttat mig till Lukas där vi hade krig med skedar. Kul.

Igår söndag blev det mest att bara slöa runt, var på ett snabbdopp i Blesu också. Kvällen tillbringades hos Lukas (surprise?), men vi var på natten till Foppo en stund. Såg på två filmer, nån jäkla norsk zombiefilm och White Noise. Väl tillbaka hos Lukas fick jag städryck och plockade disk, vattnade blommor och sånt. Duktig jag är.


Aleksi och jag på bild jejee


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback