Shopping, jazzmusik och sånt

Trögbloggaren var det här..
Nå, har ändå inte gjort så mkt denhär veckan. Har varit tidvis hos Jossan, Linnéa och på stranden. Var i onsdags till IKEA för att köpa skrivbord (till min kommande nya dator♥) och några hyllor, och senare till Mylly där det var rea överallt så blev lite shopping också :) Två nya t-shirts och några smycken.

Igår var jag med mam, pap och Jesper på Pori Jazz och såg på bl.a. Melody Gardot och Toto. Mäktigt. Var tidigare på torget i stan i Björneborg också och köpte lite småsaker. Helt bra dag, förutom att det var riktigt oväder nångång mitt på dan - ösregn och åska och jag tror jag aldrig sett så mycket vatten komma ner förut!

Nåja, ikväll blir det fest hos Aleksi :) ha en bra fredag, hejsvej.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback