tankar från sommar09

Haha åh hittade en dagbok från förra sommarn!
ganska lustigt hur mycket har ändrats på bara ett år.



3-maj-2009
ÅÅHH AFSGDGSF men nu redan.
ge mig äkta sommarkänsla, glädje och ge mig dig.

11-maj-2009;

Why chould I conquer the world
when all I need is you,
and why should i waste
a single day without you?

27-maj-2009;

Allt detta är lite fjantigt kanske. Känner mig lite fjantig också, men.. kan inte hjälpa det.
Känner mig lite fejk också och jag tror jag är på fel sätt kär? eller går det?
ääehh, jävla.. satanistpiss. vad tjänar allt till?

29-maj-2009

Hmm. filosofi är för idioter som inte tillåter sig njuta av livet.

20-juni-2009;
"Vänd ditt ansikte mot solen och du kommer inte att se skuggorna"

5-juli-2009;
Haha idag har jag varit ute och yrat med Lukas - vält uppochner stolar, släpa runt på muldpåsar, placera ut vägkoner, rada stenar runt en bil, klättrat omkring osv osv.
Nog kan man ha kul bara man vill!

22-juli-2009;
Sover en timme, vaken en timme
sover en timme, vaken en timme
sover en timme, vaken en timme
tappar bort mig hela tiden..



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback