drei

Tre ..

.. saker jag önskar jag hade:
1. tjockare hår
2. mopobil
3. bättre mattehuvud

.. saker jag ser fram emot:
1. bättre väder
2. showträff
3. skolavslutning

.. favoritlåtar just nu:
1. Tim Armstrong - Hold on
2. The Smiths - This charming man
3. Band of skulls - Death by diamonds and pearls

.. saker jag gillar att göra:
1. sjunga opera i Elins bil
2. äta prinsesstårta
3. geima

:)


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: ida

hahhaha opera i elins bil :D

2010-05-13 @ 12:24:27
Postat av: Georggrete

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 11:47:20
URL: http://georggrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback