:(

Annat som var mindre bra med igårkväll;
Då jag skulle hämta min skoter från centris 3-tiden på natten såg man två snubbar (stupfulla japp) gå iväg med den?? Förd den in nånstans dit i buskarna och in mot dammen.. jag tog mod och frågade vad fan dom håller på med, den ena sluddrade ur sig nånting jag inte alls förstod, fällde ner skotern och sedan gick därifrån. Typiskt wtf-moment.

Då märkte jag att min hjälm även var borta, men de hade inte med sig den och den var inte nånstans där de hade gått heller, så jag tror att hjälmen inte hade nånting med dem att göra. Då tog jag en risk och körde hem utan hjälm - klarade mig fint, men vad ska man göra nu? Den kan ju ha försvunnit långa vägar.. måste antagligen köpa en ny själv eller så får jag cykla resten av sommarn :(


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: tassit

de finns no honkkari å :D

2010-05-13 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback