hej

Här va man aktiv? Nämen sitter just nu hos mommo, vill hem mööh.
Nå, igår storstädade jag och mam i mitt rum, eller tömde en hylla och mitt skrivbord, (som en förbedelse till den kommande projektveckan) men det är faktiskt mycket jobb då man inte vet vad man vill spara eller slänga. Men jag hittade några gamla gameboy-spel så dem har jag suttit och spelat hela natten, haha old school?

Vad annat ska man berätta.. var på kvällen till Lukas med Alex + Cappe, sedan var vi lite ut och yrade och tillbaks igen och sen till kämppän där Oliver har världens coolaste keyboard :DD vill ha den!

Och hmm.. känns kanske lite sent att skriva om det men var på torsdag till Ekenäs på inträdesförhor till Axxell närvårdare :) bestod av en 30min uppsats, ett grupparbete, två intervjuer (good cop/bad cop-metod ungefär haha) och en timmes matteuppgifter .__. gick helt bra alltsammans tycker jag, men försöker ändå satsa på gymnasiet som ju är mitt första val. Eftersom man hinner fundera längre + jag vill inte lämna pargaslivet. Inte än.

pusshej


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback