jaja

Har idag varit på både min morbrors förlovningskaffe och en familjebekants studentkaffe.
Är nu helt proppmätt så jag orkar inte röra på mig...
Igår så var jag med mamsen till Åbo, hittade en avslutningsklänning som jag är supernöjd med + lite annat smått :) Fredagkvällen var ganska död, förutom att Janina, Lotta och jag körde till vattengruvan, fick damp och hade rätt kul ändå.

Natten var ganska random dock, just när jag ska gå lägga mig blev jag tillfrågad att komma till Lukas, så jag stack dit, gratulerade hans bror och sedan låg vi och slöade och såg på Lost och Kenny Vs Spenny. Kom hem 06:30 = 3 timmars sömn. nice.

Btw, mitt rum e helt tomt på grejjer nu, allt är borta förutom sängen och klädskåpet, tapeterna nerrivna och golvet täckt med skyddspapper. Känns lite fängelse..



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback