elementärt

Jobbig dag, stressade iväg till bussen halv8, slutade skolan kl16, gick sedan direkt till Arkipelag och först nu, 18:30 är man hemma. Lite för lång och jobbig dag för mig att orka med vill säga, är helt slutkörd..
___________________________________________________________________________________


Min och Toffes konversation tidigare på dan (lite måste man ju öva upp sitt modersmål):


Julia: Hej Christoffer. Under svåra omständigheter har jag kommit fram till en lösning på ditt bristande intag av socialt umgänge. I din isolerade avskildhet, anser jag att det inte skulle ställa till skada med en sympatisör. Därför tänkte jag spatsera in till stan imorgon eftermiddag och besöka din enkla boning för att avnjuta en kopp kaffe och någon timmes sällskap, om det lämpar sig för dig och ditt schema. Vad säger du?

Christoffer: Ja du Julia. Efter en tids funderan har jag beslutat att inte förkasta din begäran. Utan jag tänker välkommna dig med välkomstkommité och se till att allt som min enkla boning kan erbjuda ska vara till din förfogan. Så du ska icke misströsta, ty dina begär är inte svårt ordnade. Kaffe kommer att finnas tillgängligt, och jag tvivlar på att något går fel. Om så skulle ske, så finns det klart källvatten i vår brunn. Kontakta mig om du beslutar att stanna hemma!

MvH Christoffer Carl Fredrik Axén

Julia: Jag tackar för din inbjudan och hoppas det blir gynnsamt. Vi ses!

hälsningar från jungfru Julia Christine, din ängel i nöden.

Christoffer: Trevligt att höra, min nervositet försvagar min abilitet att tänka klart. Därför måste jag få fråga, vilken tid rör det sig om?

Julia: Du skall inte vara nervös, ty din själ och tankegång är trygg hos mig. Jag tänkte mig efter vår 7 timmars intagande av allmänbildning i förhållande till lektioner om datainformation och IT-teknik. Det vill säga cirka 15-tiden om det behagar din planering av morgondagen.


:D

Hej Christoffer. Under svåra omständigheter har jag kommit fram till en lösning på ditt bristande intag av socialt umgänge. I din isolerade avskildhet, anser jag att det inte skulle ställa till skada med en sympatisör. Därför tänkte jag spatsera in till stan imorgon eftermiddag och besöka din enkla boning för att avnjuta en kopp kaffe och någon timmes sällskap, om det lämpar sig för dig och ditt schema. Vad säger du?
för 6 timmar sedan · Gilla · Kommentera · Visa vänskapssida
Sofia Pitkänen gillar detta.
Christoffer Axén Ja du Julia. Efter en tids funderan har jag beslutat att inte förkasta din begäran. Utan jag tänker välkommna dig med välkomstkommité och se till att allt som min enkla boning kan erbjuda ska vara till din förfogan. Så du ska icke misströsta, ty dina begär är inte svårt ordnade. Kaffe kommer att finnas tillgängligt, och jag tvivlar på att något går fel. Om så skulle ske, så finns det klart källvatten i vår brunn. Kontakta mig om du beslutar att stanna hemma!
MvH Christoffer Carl Fredrik Axén
för 6 timmar sedan · Gilla
Julia C Andersson Jag tackar för din inbjudan och hoppas det blir gynnsamt. Vi ses!
för 5 timmar sedan · Gilla
Julia C Andersson hälsningar från jungfru Julia Christine, din ängel i nöden.
för 5 timmar sedan · Gilla
Christoffer Axén Trevligt att höra, min nervositet försvagar min abilitet att tänka klart. Därför måste jag få fråga, vilken tid rör det sig om?
för 5 timmar sedan · Gilla
Julia C Andersson Du skall inte vara nervös, ty din själ och tankegång är trygg hos mig. Jag tänkte mig efter vår 7 timmars intagande av allmänbildning i förhållande till lektioner om datainformation och IT-teknik. Det vill säga cirka 15-tiden om det behagar din planering av morgondagen.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Janina

ja försto int ett skit av dendär texten :D:DD

2010-11-30 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback