17:06

Sitter i vardagsrummet med kaffe och tupla, kan det bli bättre? nej.
Hiih idag ska jag packa inför kulturkarnevalen, gå på pianokonsert och sen till Jerry och kolla film om jag hinner :)

Jag är rätt stolt över mig själv ändå, lyckades somna redan 1-tiden igår och sov nästan en hel natt, första gången på 3 veckor! (har bara blivit så jag mest ligger i sängen och stirrar i taket de senaste nättrena och somnar nån timme innan jag ska upp). Kan dock inte säga att jag känner mig utvilad nu men det är väl bra att sovandet börjar gå bättre iaf.

Har dessutom märkt att min musiksmak går mest i perioder, nuförtiden lyssnar jag mest på 50-talsmusik och pianoklassiker, men fint är det ju :):):)
coolaste bilden


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback