16:01

Har tråkigt så kan lika bra skriva ett meningslöst inlägg.

Bläväder ute, och idag kallade gympaläraren oss slöaste gruppen nånsin HAHAHAh förvånade mig inte. Nåt annat som är kul är att Moa och jag är kan plötsligt börja skratta helt hysteriskt åt varandra och kan inte sluta, folk måste ju tro att vi är någå cp:n :DD

Och jaajustja det är ju halloween i veckolsutet, tror jag faktiskt inte orkar klä ut mig i år. Tänker va tråkig och emo..... skämtosido, får se om jag hittar en häxhatt, kattöron eller nåt sånt smått bara att ha. Hehu på fredag blir det SAW-maraton iallafall, kommer typ dö typ. NÅNEJ LITE GUTS NU HEEI



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback