en lite annorlunda måndag

Ei huhhu, min och Lottas nattäventyr <3
Började i KK-parken och dit kom Sid och Lukas och gjorde oss sällskap en stund, sen var vi till kämppän och jaaaa sen blev jag för trött och stack hem och skulle sova. Men då ringer Lotta och ska ha mig ut igen, så vi tog Nico med oss och for till brobacka och väcka Moa och Malin (hahah förlåt jag visste inte) och var där i nån timme. Sen åkte vi tre stycken på skotern tillbaks till Lotta där jag somnade på golvet och sov min obekvämaste natt (eller morgon egentligen) någonsin. ajminrygg.


And by the way, igår fick jag äntligen telefon igen, men jag tror jag glömde den hos Moa? mhhmm ödet vill att jag ska va utan mobil. angst.

Har inte alls tid att sitta vid datorn nu egentligen, har en hel del sysslor att ta itu med och vi ska till Åbo rätt tidigt. pusshej.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback