hej fredag

Hej på er ja, hur är livet? Själv är känner jag mig underligt pigg och glad idag, hej humörsvängningar? Fast imorse tog bussresan över en timme pga nåt byggarbete, vanligtvis tar den 35 min.... så blev sen till finskan IGEN, haha har inte varit i tid en enda gång.

Efter skolan var jag ner till stan och shoppade smått och sen till Totte på kaffe :) 

PS. när Lotta på en rast nämnde egen kämppä blev jag plötsligt väldigt sugen, tänk va skönt me en egen liten etta nära skolan? såklart är det en massa jobb men jag tror jag skulle klara det, för nog får man sysslor gjorda när man vet att man måste göra det själv. kaanske lite spontant beslut men är så pepp på det just nu!!

PPS. lyssnar just nu på Prodigy, ADHD-MUSIK


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback