long time no see

Var nyligen ut en sväng med tjejerna, satt i kvarnbacksparken (gamla "goda" tider hahajha) och sedan cykla till butiken och köpa chokladkalender, vi tyckte det var dags:>

MEN NU MÅSTE JAG BERÄTTA EN ASCOOL GREJ, haha alltså min vän Tosh från förra sommarn hade tydligen också varit i Lund på lördagen - samma tid, samma plats - och trodde sig se mig men vågade inte hälsa. hahaha åh har inte sett honom på ett år ju, tänk om vi typ gått rakt in i varann, ganska roligt att stöta på honom där ju. Det här måste ju vara gud eller ödet eller nånting, men jag tror ödet gjorde ett snedsteg eftersom vi inte hälsade/kände igen varann. kommer ångra dethär läänge, skulle varit grymmaste sammanträffandet ju. ähh :(


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback