Danmark och sånt

Lite sent inlägg jao, men får inte sömn. Kom med nattflyg hem igår och fastän jag är van med att flyga tror jag att jag upplevde den värsta landningen någonsin, kändes bokstavligen som huvudet skulle sprängas! Hade känslan kvar ännu när vi kom hem, så sov jag några timmar och sen iväg till skolan, joy. dagen gick trögt osv osv.

Nåja men hade väl det bra i Köpenhamn - shoppa, träffa gamla bekanta och dricka capuccino ♥ skulle kunna bli kvar där, dock inte med familjen då de verkligen kan gå en på nerverna ibland.. nån annan som följer med?

Här får ni bild på mig, ett träd och en babianröv, enjoy.
godnatt.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback