21092010

Sitter här med min enda sanna kärlek, tupla och cokis ♥ (och Weezer i högtalarna)

Blev i Åbo idag med Lotta för att shoppa lite, träffade även på Fanny och Heidi en stund :) Lotta hittade massor men jag hittade ingenting, som vanligt. ganska typiskt mig. nåja köpte två töjningssmycken iaf, nu ska de töjas!

Mhm steg upp aptidigt idag för ville verkligen inte bli försenad/missa bussen igen, vilket jag gjort lite för många ggr redan.... och det är annars inte kul heller att stressa på morgonen.

Nu ska jag ta och se på de två Final Destination-filmerna jag inte sett än och sen sooovaaaaa, hejdo.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Hanna

Tupla är fan något av det bästa med Finland. Finns bara på Rusta här hemma!

2010-09-24 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback