I came to dance dance dance

Ok, ska på begärän sluta med deppblogg och försöka skriva någorlunda normalt ist....

Nå, idag har jag varit vääldigt duktigt och på eget initiativ städat och torkat damm i mitt rum så det är helt skinande rent nu, jepps. På kvällen var jag med Lotta till St Karins på fest, lite konstigt blev det nog när man knappt kände nån, men nog hade vi jävlit kul en tid iallafall! Vi drog hem rätt tidigt (gå till bussen i ösregn jeee) och var sedan hos Heddi en stund. 12-tiden till Lotta och se på American Pie, huur många ggr har man inte sett de filmerna haha.

Nu sitter jag hemma och har lust att vaka hela natten, hehu kaffekaffekaffe film spela. (No, I don't need to "get a life" - I'm a gamer, I have many lives)

adjöss


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback