"provvecka"

Helloo. hade prov idag, powerpoint och igår presentation (hade om Toyota hehe). lätt som en plätt. Imorgon har vi Excel-prov och på fredag Word, en aning svårare men borde väl gå. Nästa period (börjar på måndag), har vi bara allmänna ämnen - matte, engelska, konst osv men vi är blandade grupper så jag är mestadels med Moa Malin Lotta, niice. det är faktiskt inte alltid lätt med en klass med bara pojkar.

Idaag har jag vart på pianolektion och sen köpt choklad, men det är heelt okej för jag cyklade (Y). aannars så ska träffa en läkare nästa vecka. det var på tiden.

och ikväll/inatt ska jag faktiskt ta en paus från datorn och läsa en bok istället. duktig.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback