fredag 20:19


Hello, gör ett försök att börja blogga igen.

Idag är det fredag och ingen skola :)
Jag har fördrivit min lediga tid med att spela League of Legends, bakat müsli-muffins och varit på gymmet. Kom nyss hem, har fått i mig lite soppa och undrar vad man ska hitta på till näst? Film, sova, ut, köra, festa, härja?


(PS. Jag har bestämt mig nu och jag tänker inte låta dig vinna. Jag orkar inte med dig längre. Jag vill inte sitta hemma och må dåligt medan jag ser livet passera förbi. Jag vill orka vara glad, jag vill orka skratta, umgås, finnas, leva. Kriget har varit till och från i flera år, men nu vill jag inte mera, nu är det slut. Äs, du förlorar.)


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Tassitten

haha ja hoka just att ja ha titta på din blogg varje da å du ha int laga nytt inlägg förrän nu :D

2011-04-10 @ 19:25:17
Postat av: janina

de va påtiden att du börja blogga igen^^

2011-04-14 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback