känslan




Jag har gått funderat mycket. Mest på att allt har blivit så himla tråkigt på senaste tiden; vi gör aldrig nåt galet eller hejdlöst kul längre. Jag är inte ens närapå lika social som förut. Saknar gamla tider. Livet är alltid bättre på sommaren känns det som.

Tillexempel att sitta på kämppätaket, spela gitarr, skratta, sjunga, supa. 

Eller att sitta i baksätet på en Supra en av dedär lite kallare sommarkvällarna, med en öl i ena handen, cigaretten i andra, full fart och musik på högt. 

Eller varför inte vi alla ute på bryggan i bläsnäs, saltvatten i håret, vattenstänk, blöta skor, såpbubblor och gamla sommarhits ur i en bärbar stereo. 

Men mest av allt saknar jag känslan efter att ha varit ute en lååång julinatt - gå hem alldeles utmattad, men lycklig. Luften är klar och morgonens första solstrålar träffar en i ansiktet (fast det är ju inte morgon än, inte förräns jag sovit). Åh ♥


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Jossan

Jag satt för nån dag sen och tänkte på EXAKT (nästan.. jag hade inte med såpbubblorna och supran) sak. Och fan jag saknar också allt det! Men snart är det sommar.. och då får vi gå hem i gryningen ;)

2011-04-14 @ 21:12:13
URL: http://jsfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback