När musiken har tystnat, sitter vi kvar, Vi har rest genom livet i en nattöppen bar


Hejhopp jag är nu är jag hemma igen från Houtskär, stannade över lördag också och tog bussen hem idag först. Men jag kan berätt att jag har haft en jäkligt bra helg, så fint och skönt ställe dedär! Och så himla roligt och trevligt folk.

Jag tvivlar på att jag nånsin skulle ha tråkigt om jag skulle bo på Houtskär. Jag menar, jag har alltid tänkt att jag är stadstjej och ska flytta till storstad då jag blir stor, men jag tror jag ändrat mig.. landet ska de va!

Klåpare som jag är hade jag glömt kameran hemma men här är några mobilbilder iallafall:


Har på känn jag kommer tillbringa myyycket tid där i sommar!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback