jepa

Början skolan imorgon, inte särskilt pepp på det med tanke på att jag gärna skulle haft längre lov. Men jag tror ändå detta läsår kommer bli bättre än förra, eller det hoppas jag. Måste bara skärpa mig gällande tider, material, uppgifter och allt detdär. Alltså seriöst, varför e jag alltid sen?! och varför är det så svårt att skärpa sig?! nå, nya tag nu.

Sommarlovet har flugit förbi jättefort. Jobb, mera jobb, lite sol och några fester <- Sommarlovet i ett nötskal. Ruisrock var åtminstone en av de bästa helgerna.

Och på tal om festivaler ska jag snart på en till! Sista lördagen i augusti, Lutakko Liekeissä i Jyväskylä. Disco Ensemble, Fucked Up, Digger Barnes och annat sånt nice. Åker dit med några kämppäpojkar och jag gissar på ett det blir en rätt bra avslutning på sommaren.

Tackogonatt.




Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback