helgen

FREDAG

On the road! Happy and excited.


Stannade rätt mycket på vägen, busade lite.


Klockan var runt midnatt då vi var framme. Pojkarna gick till baren direkt, så jag och Hesus fick sitta och vänta på dem. 04-tiden kom de äntligen tillbaks och då hade vi ännu ingen aning om var vi skulle sova.....


Lösningen blev att sätta upp tält en bit utanför staden, vid landsvägen....


Någon fick en lustig idé om att dra en parkbänk efter bilen :DDD:D och här slutade natten.

LÖRDAG


Morgondopp i Jyväsjärvi.


Dags att bege sig till festivalområdet!


Här såg vi Fucked Up!, jävligt bra keikka kan jag säga. Energi som man aldrig upplevt den förr!! 


Nu kommer den jobbigaste delen, det är smärtsamt att skriva detta... Det var nämligen så, att efter Fucked Up hade spelat skulle vi gå släcka törsten så Hesus och jag gick ifrån området. Och i bilen..... lägger jag mig ner och somnar. Han med. FATTAR NI, VI SOV BORT HELA RESTEN AV FESTIVALEN. Jag vaknande 4h senare av att Alex ringde, helt som ur koma. Då hade vi redan missat Disco Ensemble och festivalen var över. FATTA ÅNGESTEN VI KÄNDE?! Har ingen aning om hur det kunde hända. fml.

Nåväl, vi gick och angstade resten av natten, blev dessutom hånade :(. Sedan körde vi och satte upp tältet på samma ställe som tidigare natten.

SÖNDAG

Goodmorning sunshine!


Morgonmål....




Denna dag bestämde vi oss för att va kulturella och gå på museum. Började sakta komma över gårdagens missöde, tänkte att resan har ju varit jävligt kul ändå.


And home we go! Bra resa, bra helg. Men nog suger det en aning att missa nästan hela jävla festivalen.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback