2011

Fem händelser som varit bra det här året?
Jullovet på Langkawi

Festivalerna!

Träffade världens bästa pojke - även min nuvarande bästa vän.

Andra bra saker: skaffade mitt första riktiga jobb och tjänade egna pengar, blev vegetarian (håller fortfarande på med övergången till vegan..)

Fem händelser som varit sämst det här året?
Självförtroende på botten, satt mest hemma på sommarlovet,... sen kommer jag inte på mer. 

Vad har du lärt dig i år? Har varit in och ut ur flera förhållanden så det för väl viss lärdom med sig. + beauty is not defined by the size of your jeans.

Blev året som du har tänkt dig? Jag tänkte mig inte nåt speciellt :)


Vad har du mest lyssnat på för musik? Åh typ allt. Moviesoundtracks, soul, indie, punk, 50-tals rock, pianomusik, fransk musik...... fast kanske mest the Doors och bob hund. HÄR är min spellista för 2011.

Vad har du tittat på (film, tv, serier..)? Serier tittar jag inte så mycket på, men i början av året såg jag på House och Svampbob. Även en faktaserie om astronomi. Filmer däremot, jag ser på alla filmer jag kommer över. Sedan jag började vara med Hesus har vi sett film nästan varje dag.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hehe, jo. Men det är en liten hemlis.

Vad var din största framgång 2011? Skaffade jobb!

Vilka människor har du hängt mest med år? Ja det är väl Moa, Lotta, Malin och Sofia i skolan. Utanför skolan kämppäråttor och andra pargasbor.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Kommer inte på nån såhär direkt, men vissa personer har jag ju lärt känna mycket bättre än tidigare.

Bästa köpet? Min dator!

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och resor probablyy.

Vad önskar du att du gjort mer? Slutade gå till gymmet när sommaren kom, så ja.. röra på mig mer.

Favoritvideo i år?

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade hela dagen, fick en godispåse av mamma. Sen minns jag inte så mycket mer.


Jag utmanar speciellt Sabina och Lotta att göra listan, men även alla andra som läser ;)



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback