(9 dagar till jul!!)

Ååhh, jag skulle inte stanna hemma från skolan idag. Men det blev så iallafall. Jävlar.
Har redan för mycket frånvaro... Nåjååå. Har slöat med Hesus hela dagen, bakat lite pepparkakor igen.

Och nu nu får ni en lista.

Vad är ditt mellan-namn? Christine

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Nånting fint och lite ovanligt kanske.

Är du i ett förhållande nu? ja

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 4 månader snart ♥

Vem vet mest om dig? Jesus säkert. alltså pojkvän jesus, inte guds jesus

Bästa filmen du någonsin har sett? MR NOBODY! Eller fight club.. eller forrest gump.. nej, pulp fiction! och donnie darko!!

Har du tagit något narkotikaklassade mediciner? hmmmmmm

Snusar du?


Hur mår du idag? Semi (hatar det ordet men använde det iallafall)

Hur många tabletter tar du dagligen? 3-4 (vitamintabletter och kosttillskott) fast på senaste tiden har det blivit en hel del värktabletter också

Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hm, detta måste jag kolla upp. Ah, jag hade hade konsert med jazzbandet:)

Bästa minnet från senaste sommaren? Ruissi och Jyväskylä

Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Sverige

När var du där? höstlovet

Är du rasist? nej, jag är pianist. trycker ner både svarta och vita.

Har du haft en utländsk pojkvän? nej, men många beundrare i Egypten

Vad hade du för betyg förra terminen? vi har inte fått vitsord än:( 

Har du spelat/spelar du i ett band? showbändet

Anser du dig vara intelligent? alltså, jag är stendum egentligen.

Har du några talanger? jag kan pi med 40 decimaler!!

Vad gör du på fredagskvällar?

Vet du om någon är kär i dig? ja, det är ju lite synd annars

Är du kompis med ditt/dina syskon? nåjåå

Hur lång är du? 167

Hur mycket väger du? runt 50 

Vad är den äckligaste mat du vet? kött och ärtsoppa. sen gillar jag inte egentligen bönor heller, men äter det iallafall

Vilket är ditt dyraste klädesplagg? Vet inte riktigt. Nå jeans eller vinterjacka kanske. Äger iallafall en mössa som kostade 40€, det känns lite onödigt.

Har du svarat ärligt? Jadå


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback