första december

Hey, har nästan glömt bort bloggen ju.. hänger på Tumblr flera timmar om dagen istället, heh.
Har haft "provvecka" denna vecka och nu har vi ledigt fram till onsdag jee. Proverna har gått riktigt bra, jag är riktigt stolt faktiskt. Grunder i makroprogrammering, MySQL och webbprogrammering = piece of cake.

Känns helt weird att det blivit december också. Sitter och lyssnar på julmusik, vet inte ens varför då jag fortfarande lever kvar i september. Däremot börjar nog vinterkänslan närma sig. Jag är kanske inte direkt orkeslös eller nedstämd som jag brukar på vinterhalvåret, men däremot ständigt småtrött och passiv. Jag har tappat min rastlöshet och är istället helt lugn, och det gör mig vansinnigt uttråkad.

DESSUTOM: Jag har varit vegan i över en månad, och ingenting har hänt! Jag har inte fått sjuka cravings efter något animaliskt, inte ens dreglat över äggen i kylskåpet eller köttdisken i butiken. Och tänka sig, rismjölkschoklad är riktigt gott, likaså tofuglass.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback