fridaynight at home

Har kollat fem filmer bara idag, tror det är rekord för min del. Har inte orkat göra så mycket annat (förutom att titta på hjortar genom fönstret hehu). Påtal om filmer så har jag sett dussintals jättebra filmer på senaste tiden, kan skriva om några av dem senare. Jag har dessutom kommit fram till att bästa filmåret är utan tvekan 1994! (vilket annars också är ett mycket bra år ;)) - jag menar, Pulp Fiction, The Shawshank Redemption, Forrest Gump, Disneys Lejonkungen och en massa fler. Alldeles briljanta filmer allihop. Fast det är ju bara min åsikt...

På tal om helt annat, imorgon om jag mår bättre åker jag och köper ny telefon. Den jag använder nu kommer nämligen ge upp snart, är alldeles gammal och sliten redan. Saknar verkligen mobilen jag hade i somras (en Nokia Xpressmusic), den var jättebra men såklart gick jag och tappade bort den.... minns inte om jag skrivit om det men den var helt spårlöst försvunnen en höstkväll. Jag undrar fortfarande vad som hände med den, men förvisso, vi festade den kvällen och då är det sannerligen lätt att mista saker och ting.... Nåväl, ska se om jag får tag på en ungefär likadan imorgon, hoppas!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback