godmorgon jag hör fåglar kvittra så glatt

Har inte riktigt berättat om mina dagar på en tid så kan väl ta och skriva nåt om veckan, har ändå inget bättre för mig såhär en söndagkväll.

Jo, har haft en jobbig skolvecka med prov varje dag, har känt mig rätt.. misslyckad. Eller visst känner jag att jag lärt mig nånting men lite bättre skulle jag ju kunna prestera, blir typ nätt&jämnt godkänd i dehär proven.. Nå, till gladare saker - i torsdags var jag med min klasskamrat Sofia till stan på kaffe och sen impulsshoppade jag lite, blev en blus och ett par örhängen!

Då vi slutade skolan på fredagen åkte jag på besök till Toffe som nyligen flyttat till eget en bit utanför stan. Riktigt mysig lägenhet, helt som hos en fammo!:D där åt vi nudlar, pratade, skrattade och chillade tills jag slutligen begav mig hem i snöstormen. Väl hemma i Pargas utövade jag lite yoga och gick till Lyan på kvällen och därifrån vidare till kämppän. Var och ruunda en stund men hemma tidigt.

Lördag steg jag upp tidigt, utövade lite yoga, såg I love you Philip Morris (bra film!) och sedan tillredde jag middag till familjen, lyssnandes till min nya franska spellista (vilken i princip är rip-off på en av Sandra Beijers listor hehe). Efter det begav jag mig ut och sedan till Sanny på fest, huset fullt!! hade väldigt kul men ångrar lite att jag bara satt i soffan/vid köksbordet, skulle gärna pratat och umgåtts med alla, jag är dålig på att mingla....

Söndagmorgon vaknade jag upp hos Jerry med Lotta, Robin och Daniel. Vi kollade Paranormal Activity 2 och sedan drog jag hem till en välförtjänt dusch och en kort tupplur. 

Heddis bild!

Det var väl allt, tackohei.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback