Jetlag

Kom hem kl9 imorse, fick inte nästan nån sömn alls på planet, turbulens hela vägen jeje. Nå, pressar mig till att hållas vaken hela dagen idag, gå och lägga mig i tid på kvällen och hoppas på en normal dygnsrytm sen. Nå, har hursomhelst blivit påmind om hur det är att frysa. Gahh här e ju iskallt. Igår var det +30 grader och nu möts man av -10. hu.

Listar upp några grejer värda att nämna (från resan);

1. Bästa fyndet;

Från en liten shop i Cenang. Hittade i samma butik en till klänning (spets) och handväska, skulle fast kunnat köpa upp hela butiken, alldeles ljuuuvliga kläder och accesoarer. 

2. Eftersom alla i min familj är väldigt insatta i matematik och alla dess gåtor satt vi efter en middag och diskuterade bl.a. geometri och potenser i typ en timme (skitintressant, jag vet).. Nå, kom iallafall fram till att universum är 10^17 sekunder gammalt. där blev man nånting klokare åtminstone.

3. Har läst fyra tjocka romanböcker under resan. Tror jag aldrig läst så mycket under två veckor förut!

Bilder kommer! ...nångång


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback