hemlängtan?

Åker hem i övermorgon, tillbaks till iskalla, dystra Finland. Kommer sakna att vakna upp av ljuset och värmen i hotellrummet, klä på sig kortklänning och gå ut och äta av världsgod frukostbuffe ute i solen. Klä på sig bikini och ligga vid poolen med en bra bok halva dagen. Strosa runt bland butiker och restauranger på kvällen. Förundras av alla färger, alla människor, alla dofter, allt. Här finns det vackraste landskapet jag nånsin upplevt tror jag. Finns inte mycket jag saknar av den kyliga och torra luften, mörkret och de gråa gatorna. Värfor väljer folk att bosatta sig i Norden?? det ar ju absurt.

Nå men ska bli skönt att träffa alla igen, återgå till vardagsrutinerna för nog trivs jag med dem ändå på sätt och vis. saknar till och med skolan.

Ikväll blir det att åka in till "stan" igen och snabbshoppa for de sista pengarna. Imorgon åker vi på djungelutfärd och onsdagkväll avgår flyget. hörs!:)

PS Min lillebrorsa e söt; säger att han vill vara flicka, jag frågar värför och han säger att det skulle va så roligt att gå i högklackat, borsta håret och läsa hästböcker. bara därför. hahahah.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Linnéa

Hahahaha, Jesper e söt :D

Du kan gärna ta me dej sol när du kommer tibaka för här e typ 1 meter snö.

2011-01-03 @ 15:40:28
URL: http://lzu.blogg.se/
Postat av: Tassit

kom heim nu :D

2011-01-04 @ 14:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback