hjälp


Ääk, semesterstress!!
Jag börjar jobba heltid nästa vecka, måndag till fredag, Praktia järnaffär. Fyra veckor framåt. Och hur mycket suger det inte att jag jobbar 8:30-17 och pojkvännen jobbar från kl15 till 21? Kommer aldrig hinna träffa honom ju.

Dessutom finns det massor jag vill hinna göra ännu i sommar, men har ju bara veckosluten lediga och de flesta är redan "fullbokade". Denna helg Ruisrock, nästa helg Rowlit osv. Jag vill ju till Åland igen, till Houtskär, festa i Pargas, umgås med folk jag inte träffat på länge och jag vill vara med Jerry.

Halva sommarlovet kvar, men känns som att jag inte kommer hinna göra något av ovanstående. Jag kommer högst troligen ligga hemma och sova hela veckosluten ändå, för jobbet tar rätt mycket på krafterna.

SOMMARLOVET ÄR FÖR KORT!!


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback