02:34


Jäkla rastlösa dagar alltså, har inget att göra. Eller jo, idag var jag runt lite - slösade en aning pengar, lyssnade till musik och hoppade runt i regnet. Är glad! men rastlös.

Imorgon bär det av till Dalsbruk iallafall. Dels för att uppleva hur midsommarn firas där, dels för att komma bort ett tag och dels för att spendera tid med några av mina favoritmänniskor: Jerry, Lotta och Harju.
Vem vet vilka äventyr som väntar ;)

Så jepp, jag dissar Nagu i år men hey - det kommer fler midsomrar. 


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Viktorija

Hejsan!

Jag är med i en tävling där man kan vinna en lyxgrill, den vill jag hemskt gärna vinna till min otroliga familj som alltid finns vid min sida! Därför vore det verkligen jättesnällt om du kunde lägga en röst på mig genom att klicka på länken under! :D

Länk: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=viktorija+ackar



Skulle vara oerhört tacksam!

2011-06-23 @ 11:31:23
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback