maktlös, taktlös, hänsynslös.



source


Mår inte så värst bra atm. Vad hände med det nyktra sommarlov jag lovat mig själv? äsch.

Är alltför orkeslös och uttorkad för att göra någonting idag åtminstone, så det får bli att gräva ner sig i sängen och kolla ett par filmer. Är ledig från Praktia nu dessutom, tre veckor framåt. 11e juli börjar jag jobba igen och är där tills skolan börjar. Borde väl ta vara på ledigheten nu och göra nåt kul, men just nu...... tänker jag bara vara lat. pussadjö.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥

Postat av: Cami

OJJ tack så mycket!! Kiva att du läser ;D

Sommarlov och nykterhet är nog lite svårt att kombinera :P

2011-06-25 @ 18:19:54
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback