orkeslös onsdagkväll



1 - Tre sanningar om dig själv?
- Jag blir sämre i skolan för varje år.
- Jag är rätt trögtänkt och har svårt att hitta ord när jag pratar med någon, mycket lättare att skriva.
- Jag sover fortfarande med mjukisdjur hahah.

2 - Meningen bakom ditt bloggnamn?
En låt av Red Hot Chili Peppers, inte nå mer än så.

3 – Vad heter allra bästa vänner?
ääk svårt att säga.

4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort?
Hetsa.

5 – En plats som framkallar bra minnen?
Det beror inte på var man är, utan med vem :)

6 – Favoritsuperhjälten?
TARZAN!!

7 – Den/dom som har störst inverkan på dig?

Mina närmsta vänner antar jag.

8 – Mål på kort sikt för denna månad?
Träna, vara nöjd, ha kul.

9 – Något du är stolt över?
Ömmm... att jag städade och sorterade klädskåpen igår.

10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen?
Glad: Duck Sauce - Barbra Streisand



Ledsen: Melody Gardot - The Rain


11 – En tid du saknar?
Sommarlovet 2010.

12 – Varför började du blogga?
Självterapi haha. Nejmen för vänner att veta vad jag busar med.

13 – Hur ser ditt hus ut?
Stooort och vitt, två vånings.

14 – Hur ser din familj ut?
mamma pappa brorsa brorsa.

15 – Sätt din spotify på shuffle – skriv dom första 10 låtarna som spelas:
- The Distillers - L.A. Girl
- Ramones - Pet Semetary

- Melody Gardot - If The Stars Were Mine
- Erik Satie - 3 Gnossiennes (Use): No. 3

- Sista Sekunden - Jag är aldrig nöjd

- Angus & Julia Stone - And The Boys
- Twopointeight - Red Eye
- Tears For Fears - Head over heels
- The Doors - The Crystal Ship
- The Killers - Human

16 – Hur har du förändrats under det senaste två åren?
Tänker helt annorlunda.
Bredare musiksmak.
Festar mer.


17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
En fågel i skyn eller fisk i havet bara för att känna hur det är att inte vara på markyta jämt.


18 – Smeknamn?
Julz, Julle, haxx0r och vad allt nu folk kommer på.

19 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut?
Ingen aning.... life is what you make it.

20 – Något som gör dig glad?
Att vara utomlands.
Utekvällar/fester.
Kaffe.

21 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra?
Det vet jag inte, för jag vet inte hur andra är, eller hur?


22 – Vad man hittar i din handväska?
Just nu plånbok, tuggummi, hårborste, hårspännen, Marlboro Red och sodavatten.

23 - Varför gör du dessa punkter? 
För jag har tråkigt och e häääftig.

24 - Har du bra humor?
Katt åt fönster - såg bra ut
Katt åt ben - gick bort
Katt åt golfare - fick utslag
Katt åt lampa - lös i magen
^ hahahah min humor

25 - Vad har du lärt dig senaste månaden?
Ett och annat i skolan antagligen, men även att det är jääävligt trångt på gatorna och på metron i London. 

26 - Dina favoritlåtar?
Har inga favoriter direkt, men The Smiths - Please, please, please let me get what I want är en jag kan lyssna på hur många gånger som helst.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback