Måndagar.......

Alltså.. fan. DET HÄNDER JU BARA MIG. Hade inte vaknat av väckarklockan imorse (eller hade jag ens ställt in den? vet inte..) utan vaknade självmant typ 10-tiden. Då jag ska vara i skolan och skriva prov. Och det tar mig minst 45 min att komma dit. fan.

Det som suger med detta är, att jag hamnar skriva omtent, antagligen på onsdag då vi annars skulle ha ledigt. UUUUGH fml. (note to self: sluta sitta uppe och spela hela natten)

Nåväl, nu väntar kaffekoppen och snart ska jag iväg på jobb. 
Eller inte jobb, men öva in jobbet. Bekanta mig med jobbet.
Det är krävande det här med kassatant vet ni.


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback