Then I look at you and the world's alright with me




Bill Withers - Lovely Day


Goddagens, hur kommer det sig att jag bloggar nästan bara på fredagar? Nåjo, update som update. Btw internet låg nere igår och jag blev enormt uttråkad, tänkte ju få värre abstinensbesvär dessutom. Visar hur förfärligt beroende jag är av datorn, usch då haha.

Nå, nu är det veckoslut och om några timmar åker jag till Houtskär och stannar där över helgen. Sen är det ju det här löjliga ryktet om att jorden ska gå under på lördag, nåväl jag dör lycklig isåfall. Ska bli skönt att dra "ut på landet" igen, man liksom glömmer alla problem och lever för stunden. Som när man spelar eller kollar film. Eller som då man super. Stänger ute allt negativt och världen omkring. Den bästa känslan.


Adjö, hörs på söndag!




Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback