karneval

Hemma från Kulturkarneval i Närpes, jag och Moa har drillat hela helgen! Riktigt kul sport/dans/gren vad man nu ska kalla det, skulle va coolt att lära sig det ordentligt. Som snubben här nedan:


Nåja, vi hade iallafall uppträdande med vår grupp på lördagkvällen, haha gick åt skogen eftersom ingen riktigt kom ihåg koreografin, särskilt inte pojkarna i gruppen, men publiken fick åtminstone skratta! Har haft riktigt trevligt veckoslut åtminstone, min fjärde gång på Kuturkarneval och som alltid har det varit bra stämning. Är vääldigt sugen på att pröva på DJ-labbet nästa år, vilket troligen också blir min sista gång. Får se, får hoppas!

Huursomhaver, nu är det tisdag. Tillbaka i vardagen, mörkt och trist. Ska snart med min pojk på bio, Paranormal Activity 3!
Har varit lite tveksam mot de två första filmerna som inte riktigt varit upp till förväntingarna, men denna verkar faktiskt riktigt spännande.



Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback