om att vara trött och lat, men glad.

Har tillbringat helgen hos Hesus igen, det är lite som att vara på landet då man är där, haha. Luuugnt och skönt.

Nåjo, på fredag till stan och shoppa lite, fick med mig två Norah Jones CDn, woohh det känns så bra att köpa skivor!! (Inte för att jag nånsin använder min CD-spelare men det är ju kul att ha sen när man får köra bil och så.) Sedan, på fredagkvällen, skulle vi dra ut och vara lite sociala - men jag var så trött så somnade redan klockan nio. Hahaha... sjukt jobbigt att somna tidigt en fredagkväll, då man resten av vardagarna studsar uppe hela natten fast man egentligen borde lägga sig tidigt.

På lördagen var jag ju pigg som en lärka men då hände det förstås ingenting. Ingen ville festa med mig *sadface*, så vi kollade film hos Lukas.

Mmmhm, funderar på att börja gå på gym igen, känner mig som någon hösäck. Rör på mig för lite, äter allt för mycket.
Får ta itu med det den här veckan.. eller nåt....


Ingen spam eller reklam tack!
Annars är det fritt fram att kommentera ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback